ŻYCIE W DPS

Lis 2012

Andrzejkowy wieczór...

Andrzejkowy wieczór... Jak każe tradycja, w Andrzejkowy Wieczór trzeba bawić się i wróżyć! I tak właśnie zrobili Seniorzy w naszym Domu. W Andrzejki spotkali się w Klubie Seniora. Tam śpiewali, tańczyli i co najważniejsze - lali wosk przez specjalnie przygotowany na tę okazję klucz. Czy wróżby się spełnią? Zobaczymy..

Lis 2012

Andrzejki w Wilkowicach...

Andrzejki w Wilkowicach... Mieszkańcy naszego DPS zostali zaproszeni na zabawę adrzejkową w Domu Pomocy Społecznej w Wolkowicach. Zabawa była przednia! Dobrze jest spotkać się z Mieszkańcami innych Domów, porozmawiać, wspólnie się bawić. Dziękujemy za zaproszenie!!!

Paź 2012

CZYTANIE "PANA TADEUSZA"

CZYTANIE "PANA TADEUSZA" W 2012 roku mija 200 lat od wydarzeń opisanych przez Adama Mickiewicza w dziele "Pan Tadeusz". W związku z tą rocznicą Prezydent RP ogłosił Narodowe Czytanie "Pana Tadeusza". Również Seniorzy mają w narodowym czytaniu swój udział.. 17 października Mieszkańcy naszego Domu odwiedzili DPS dla Osób Starszych w Bielsku-Białej, gdzie miało miejsce uroczyste spotkanie. Przy blasku świec, dzwiękach szopenowskiego poloneza i w atmosferze XIX wieku, zaproszeni goście - mieszkańcy domów pomocy społecznej - wyrecytowali wspólnie "Inwokację", a następnie odczytywali ulubione przez siebie fragmenty epopei. Nastrój panował podniosły, skłaniał do zadumy i refleksji. Spotkanie przypomniało zebranym piękne dzieło narodowego wieszcza i zainspirowało do czytania "Pana Tadeusza" po powrocie do swojego Domu.

Lip 2012

Senioriada...

Senioriada... W związku z tym, ze rok 2012 jest rokiem aktywności osób starszych, reprezentacja naszego Domu wzięła udział w "Senioriadzie" zorganizowanej w Bielsku - Białej przez miejscowe DPS-y. Rozgrywki były zacięte i każdy z Seniorów chciał jak najlepiej wypaść i zdobyć medal. Każdy otrzymał nagrodę za udział w rozgrywkach, pamiątkowy dyplom, a zwycięzcy - medale. Ekipa naszych sportowców wywalczyła też dla całego DPS puchar, zajmując II miejsce w generalnej klasyfikacji zawodów! Tylko tak dalej!

Maj 2012

Ojców - wycieczka autokarowa

Ojców - wycieczka autokarowa 26 maja 2012r. udaliśmy się na całodniową wycieczkę autokarową do Ojcowa. Obejrzeliśmy Zamek na Pieskowej Skale, Maczugę Herkulesa, a także - w towarzystwie przewodnika - odbyliśmy długi spacer Doliną Prądnika. Odwiedziliśmy też Muzeum Ojcowskiego Parku Narodowego podziwiając okazy fauny i flory i oglądając film w technice 3D mówiący o jego powstaniu. Obiad zjedliśmy na łonie natury, rozkoszując się otaczającą przyrodą. W drodze powrotnej do Żywca odwiedziliśmy jeszcze Sanktuarium Miłosierdzia Bożego w Krakowie - Łagiewnikach. Za pomoc w organizacji wycieczki dziękujemy Księdzu Jerzemu Kolasińskiemu i kierowanej przez Niego Fundacji Pomocy Potrzebującym pod Patronatem Niepokalanej w Pewli Wielkiej.

Maj 2005

Z archiwum WWW

W 2005 roku w maju zarestrowaliśmy domene www.dps-zywiec.com.

W 2007 roku postanowiliśmy znienić szatę graficzną na nową.

W 2013 roku zmieniamy szatę graficzną oraz dokładamy Panel Administracyjny.

W 2015 roku poszliśmy z duchem czasu .....